Հաճախ տրվող հարցեր

Հարցեր, որոնք մեր օգտատերերը հաճախ տալիս են մեզ:Եթե դուք չեք գտնում ձեր հարցի պատասխանը՝գրեք մեզ, կամ զանգահարեք կայքում նշված հեռախոսահամարներով։

  • Ի՞նչ տվյալներ են անհրաժեշտ հայտագրվելու համար

    Հայտագրվելու համար անհրաժեշտ են Ձեր անձնագրային տվյալները (անուն ազգանուն հայրանուն, սերիա, ում կողմից է տրվել, երբ է տրվել, անձնագրային հասցե։

  • Ձեր ծառայությունները մեր տարածքում հասանելի՞ են

    Մեր ծառայությունների հասանելիության ընդհանուր մակերեսը կարող եք տեսնել քարտեզում։ Ավելի մանրամասն ինֆորմացիայի համար անհրաժեշտ է կապ հաստատել մեզ հետ։

  • Ի՞նչ նախնական մուծումներ պետք է կատարել կապին միանալու համար։

    Եթե Ձեր հասցեն գտնվում է մեր հիմնական հասանելիության գոտում, ապա բոլոր միացումները, մոնտաժային աշխատանքները և՛ բնակարանների, և՛ սեփական տների համար կատարվում են անվճար։ Իսկ ծառայությունների դիմաց վճարումները կատարում եք մինչև ընթացիկ ամսվա 15-ը։ Մեզ մոտ գործում է հետվճարային համակարգ։

  • Ինչպե՞ս կարող եմ կատարել վճարումները։

    Եթե Ձեր հասցեն գտնվում է մեր հիմնական հասանելիության գոտում, ապա բոլոր միացումները, մոնտաժային աշխատանքները և՛ բնակարանների, և՛ սեփական տների համար կատարվում են անվճար։ Իսկ ծառայությունների դիմաց վճարումները կատարում եք մինչև ընթացիկ ամսվա 15-ը։ Մեզ մոտ գործում է հետվճարային համակարգ։

  • Ինչ անել, եթե համակարգիչը միացված է ինտերնետին, բայց Wi Fi ծածկույթը չի աշխատում։

    Շատ հաճախ պատահում է, որ ինտերնետին լարով միացված սարքավորումները նորմալ աշխատում են, սակայն Wi Fi-ին հնարավոր չէ միանալ, դրա պատճառը կարող է լինել ինչպես մեխանիկական, այնպես էլ ծրագրային։ Նախ անհրաժեշտ է ստուգել Wi Fi սարքին միացվող բոլոր լարերը, այնուհետև սարքն անջատել հոսանքից և միացնել մի քանի րոպե անց։ Հոսանքից անջատելով սարքը թարմացվում է, և հնարավոր է խնդիրը զուտ ծանրաբեռնվածության մեջ է եղել, այս դեպքում հոսանքին միացնելուց հետո սարքը կսկսի աշխատել իսկ եթե ոչ, ապա անհրաժեշտ է կապ հաստատել մեր սպասարկման կենտրոնի հետ։

  • Ի՞նչ անել, երբ մոնիտորի ստորին աջ հատվածում, ինտերնետի ցուցիչի վրա կարմիր խաչ է և ինտերնետ չկա։

    Այս դեպքում, նախքան որևէ այլ գործողություն ձեռնարկելը, անհրաժեշտ է ստուգել ինտերնետի լարի միացումը համակարգչին և WiFi սարքին, քանի որ հաճախ լարն ուղղակի դուրս եկած, կամ թուլացած է լինում։ Հիմնականում այս պարզ գործողությամբ խնդիրն անհետանում է, սակայն եթե լարերը ստուգելուց հետո խնդիրը դեռևս առկա է՝ անհրաժեշտ է զանգահարել մեր սպասարկման կենտրոն։